Sprzedaż
Sprzedaż to proces w ramach kontaktu z klientem, podczas którego – dla sukcesu sprzedażowego - nie wystarczą jedynie wyuczone techniki.

Istotnym elementem jest korzystanie z umiejętności interpersonalnych, które umożliwią nawiązanie kontaktu z różnymi typami klentów, zrozumienie ich, jak również dostarczenie tego, czego oczekują – na miarę potrzeb.

Większość z nas nie lubi gdy się nam sprzedaje. Z drugiej strony, czyż nie lubimy kupować?

Moduły sprzedażowe BBK przeprowadzają uczestników szkolenia przez proces, ukazując zarówno sposoby komunikowania z poszczególnymi typami osób jak również umożliwiają przećwiczenie nowoczesnych technik sprzedaży, ujętych w konkretnych narzędziach.

Budujemy programy kładąc nacisk na różne aspekty kontaktu z klientem. Wśród modułów mogą się znaleźć:

Aspekt sprzedaży:
  • Planowanie wizyty u klienta
  • Prospecting – gdzie jest mój klient
  • Elementy autoprezentacji
  • Skuteczna komunikacja w procesie sprzedaży
  • Etapy prowadzenia rozmowy handlowej
  • Trudny klient oraz techniki radzenia sobie z obiekcjami kllientów
  • Finalizacja sprzedaży
  • Sprzedaż poszczególnym typom klientów
  • Negocjowanie podczas spotkań sprzedażowych (strategie i pojęcia negocjacyjnie, etapy negocjacji, język perswazji)
Aspekt obsługi klientów
  • Postawa pro-kliencka
  • Budowanie wzajemnego zaufania w relacjach z klientem
  • Znaczenie komunikacji w obsłudze klienta
  • Zbieranie i skuteczne wykorzystywanie właściwych informacji
  • Techniki wywierania wpływu
  • Typologia klientów
  • Obsługa reklamacji
  • Radzenie sobie z klientami w trudnych sytuacjach