Sprzedaż
Sprzedaż to proces w ramach kontaktu z klientem, podczas którego – dla sukcesu sprzedażowego - nie wystarczą jedynie wyuczone techniki.
Istotnym elementem jest korzystanie z umiejętności interpersonalnych, które umożliwią nawiązanie kontaktu z różnymi typami klentów, zrozumienie ich, jak również dostarczenie tego, czego oczekują – na miarę potrzeb.
Większość z nas nie lubi gdy się nam sprzedaje. Z drugiej strony, czyż nie lubimy kupować?
Moduły sprzedażowe BBK przeprowadzają uczestników szkolenia przez proces, ukazując zarówno sposoby komunikowania z poszczególnymi typami osób jak również umożliwiają przećwiczenie nowoczesnych technik sprzedaży, ujętych w konkretnych narzędziach.
Budujemy programy kładąc nacisk na różne aspekty kontaktu z klientem. Wśród modułów mogą się znaleźć:
Aspekt sprzedaży:
- Planowanie wizyty u klienta
- Prospecting – gdzie jest mój klient
- Elementy autoprezentacji
- Skuteczna komunikacja w procesie sprzedaży
- Etapy prowadzenia rozmowy handlowej
- Trudny klient oraz techniki radzenia sobie z obiekcjami kllientów
- Finalizacja sprzedaży
- Sprzedaż poszczególnym typom klientów
- Negocjowanie podczas spotkań sprzedażowych (strategie i pojęcia negocjacyjnie, etapy negocjacji, język perswazji)
Aspekt obsługi klientów
- Postawa pro-kliencka
- Budowanie wzajemnego zaufania w relacjach z klientem
- Znaczenie komunikacji w obsłudze klienta
- Zbieranie i skuteczne wykorzystywanie właściwych informacji
- Techniki wywierania wpływu
- Typologia klientów
- Obsługa reklamacji
- Radzenie sobie z klientami w trudnych sytuacjach